Kun rakennat verkkosivustoa, sinulla on erittäin tehokas markkinointimateriaali, jonka avulla voit hankkia enemmän liiketoimintaa kuin koskaan uskot mahdolliseksi.
Sillä ei ole väliä, onko sinulla kivijalkayritys vai täysin online-yritys. Näin markkinoit yrityksesi verkkosivustoa sekä verkossa että offline-tilassa.
Blogisisältö
Mitä osuvampaa sisältöä blogien muodossa voit lisätä verkkosivustollesi, sitä enemmän liikennettä saat verkkosivustollesi. Et halua sisällön nousevan kerralla. Haluat sen menevän vähän kerrallaan, jotta hakukoneet tarttuvat siihen ja että saat tasaisen liikenteen joka päivä.
Sosiaalisen median verkostot
Kun kirjoitat blogitekstiä tai lisäät sisältöä sivustollesi, kerro ihmisille kaikissa sosiaalisen median verkostoissasi uudesta sisällöstä. Yritä tehdä jokaisesta sosiaalisen median päivityksestä hieman ainutlaatuinen, jotta se ei näytä aina samalta. Jokaisella verkostolla on oma ainutlaatuinen ulkonäkönsä ja persoonallisuutensa. Yhdistä vain tiivistymisesi kunkin verkon kanssa.
QR-koodit
Nämä ovat hauskoja neliömäisiä asioita, joista voit ottaa kuvan ja napata tiedot älypuhelimellasi. QR-koodi voi viedä asiakkaasi tai yhteystietosi uutiskirjeen tilaussivulle tai vain verkkosivullesi. Se on sinusta kiinni.
Pay Per Click
Kaikki hakukoneet ja useimmat sosiaalisen median verkostot mahdollistavat jonkinlaisen pay-per-click-markkinoinnin. Helpoin ja paras käyttää on Facebook. Voit suunnitella mainoksen ja kohdistaa sen mahdollisimman nopeasti saadaksesi eniten muunnettavia napsautuksia.
SEO
Hakukoneoptimoinnin tulisi olla ensimmäinen markkinointimenetelmäsi verkkosivustollesi. SEO tarkoittaa, että varmistat, että sivustollasi on oikea sisältö, käytät oikeita avainsanoja ja oikeassa järjestyksessä parhaiden tulosten saavuttamiseksi. SEO tapahtuu myös verkkosivustosi ulkopuolella, ja sitä kutsutaan sivun ulkopuoliseksi SEOksi. Tämä tarkoittaa, että löydät tapoja tuottaa materiaalia, joka tarjoaa linkin takaisin verkkosivustollesi.
Sponsorointi
Paikallisesti ja kansainvälisesti on aina tarjolla sponsorointimahdollisuuksia, joissa voit auttaa järjestämään tapahtumaa, tukea hyväntekeväisyysjärjestöä tai yhdistää resursseja muihin yrityksiin, jotka tarjoavat täydentäviä tuotteita yleisöllesi. Lopputuloksena on enemmän liikennettä verkkosivustollesi.
Yrityksesi verkkosivuston markkinointi on tärkeä osa yritystä. Jos haluat ihmisten saavan tietoa yrityksestäsi, verkkosivusto on välttämätön.