close
Teknologia

Miksi sinun pitäisi kääntyä Hosted Call Center -ratkaisujen puoleen?

Satoja toimintoja voidaan lisätä olemassa oleviin ominaisuuksiin tavallisessa virtuaalisessa puhelinkeskuksessa ja kaikki suhteellisen alhaisin kustannuksin. Tämä mahdollistaa sen, että sen puhelinjärjestelmällä on edistyneitä lisäominaisuuksia, kuten vuorovaikutteinen puhevaste, joka käyttää äänentunnistusta, ja vakio-ominaisuudet, kuten puhelun tallennin, puhelunhoitaja, viestien pito ja puheposti. Itse asiassa monet isännöityistä puhelinpalveluratkaisuista tarjoavat käyttäjälle mahdollisuuden hyödyntää puhelintekniikoiden yhdistelmää ja USB-kuulokkeiden kätevyyttä.

Täysin automatisoitu palvelu

Ohjelmistoratkaisujen käyttö puhelinkeskuksissa tarjoaa yrityksille täysin automatisoidun palvelun, jossa soittajille vastataan automaattisesti valitsemalla sopivat palvelut. Jotkut vaihtoehdoista antavat soittajan valita äänikomennolla ennen kuin hänet ohjataan tiettyyn palveluun. Oletetaan esimerkiksi, että soittaja haluaa puhua sellaisen henkilön kanssa, joka ei ole käytettävissä. Automaattinen vastaajatoiminto aktivoituu ja hallitsee viestintää. Puhelinkeskuksen hallinta pystyy pitotoiminnon avulla ohjaamaan puhelut sinne, missä heitä halutaan tai joihin voidaan osallistua.

Mikä on PBX: n päätoiminto isännöidyssä puhelinkeskuksessa?

Termit PBX tarkoittavat yksinkertaisesti Private Branch Exchange -palvelua, joka on isäntäpuhelukeskuksen merkittävä puhelunhallintajärjestelmä. Vaikka termit PBX-alkuperä palataan siihen aikaan, kun yrityksillä olisi yksityinen sivuliike, joka liittäisi puhelinjärjestelmänsä sähköisesti yleiseen puhelinverkkoon, viestintäpalvelujen tarjoajat käyttävät silti nimikirjaimia virtuaalisiin ohjelmistopohjaisiin järjestelmiin. Sen päätehtävä on reitittää puhelut sopiville käyttäjille. Huomaa, että puhelut voidaan ohjata yksityishenkilöille ja myös palveluihin, jotka auttavat hallitsemaan tai hallitsemaan puheviestejä, puhelutilanteita ja niin edelleen.

Kaiken kaikkiaan virtuaalisten ohjelmistojen avulla monet sähköisistä yksiköistä, joita tarvittaisiin puhelinkeskuksessa tai jopa yksittäisissä liiketoimintayksiköissä, on korvattu, mikä tekee asioista entistä tehokkaampia.

Victoria Sarah

The author Victoria Sarah